Hejigen...

... här duggar inläggen tätt!

Jisses, så det har stormat i natt. Nu har det dock lugnat ner sig en del, och jag har tagit mig till jobbet utan att blåsa omkull... :) Däremot borde jag ha tänkt på att vinden polerat gatorna - det är ganska blankt. Och broddarna ligger kvar hemma. Suck. 

Passar på att ladda upp bilder och fixa ett och annat som datorn hemma inte klarar av - och så har jag julpyntat och plockat fram julböcker. Skulle fixat det i fredags men fick inte tid. Jag vet, jag vet - det är söndag och jag är ledig. Men jag ska bara vara här en liten stund och jag hade hur som helst tänkt mig ut på promenad - och det är lättare att motivera sig om man har ett mål. Även om det är jobbet! :)

Och på hemvägen ska jag saxa mig fram mellan bensinmackarna i jakt på biskviingredienser...

     
image375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0