En månad kvar...

... och det har börjat gå upp för mig att jag faktiskt snart ska lämna Sverige. Det ska bli jättespännande att flytta till Mosjøen och jag tror säkert att jag kommer trivas, men samtidigt kommer jag förstås att sakna en massa saker med Örnsköldsvik :  Parkskolan, kollegor och elever, kompisarna, lägenheten...
... och inte minst att det är nära hem till mamma, pappa och syrran! Tolv mil är ju ingenting, nu blir det fyra gånger så långt. Tur att det finns telefon, den kommer att gå varm!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att du har en blogg nu! Jag kommer att vara en flitig läsare och ser fram emot alla öden och äventyr som det kommer att berättas om där.

2007-07-16 @ 12:07:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0