Eeze



Förra helgen fick jag anledning att prova den receptfria migränmedicinen Eeze - mamma hade hört att den skulle vara effektiv, så jag köpte en förpackning för framtida behov. Men så gick det inte mer än några dagar så började det flimra i utkanten av synfältet... jag tog de föreskrivna två tabletterna och vips, efter en kvart var symptomen som bortblåsta. Himla bra!! Fast möjligen verkar det som om intervallerna mellan mina migränkänningar har blivit tätare. Inte så bra. Fast en kompis poängterade att jag nog stressade lite för mycket under lovet. Hm. Kanske det. Måste kanske bli bättre på att slappa!

_ _ _ _ _

Vår nye chef undertecknar sina e-postmeddelanden till personalen med SRB (=hans initialer). Jag kan inte hjälpa att jag fnittrar varje gång jag läser det. För på svenska är det ju förkortningen för svensk rödbrokig boskap...

MUU! :)

 

(Bilden har jag lånat från ATL, Lantbrukets Affärstidning)

Kommentarer
Postat av: Tor Audun

Og i Norge heter det NRF ( norsk rødt fe)

2008-04-08 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0