Snöglopp

Vi hade inte riktigt tur med vädret, Nina och jag. Snöglopp och disigt mest hela dagen igår så av Øyfjellet syntes nästan ingenting - men vi tog i alla fall en promenad runt Kulstadlia, gick ett varv i centrum och besökte mitt jobb. Sen blev den en myskväll med fruktsallad, fika och film på TV. Inte så dumt det heller... :)

Bättre väder idag så fjället dök i alla fall upp innan vi satte av mot Tärnaby!

   Tärnaby kyrka

  Mellan Joesjö och Boxfjäll (var det väl...?)

  På norska sidan, i Hattfjelldal kommune

I trakterna kring Mosjøen är det inte så mycket snö kvar - den som föll igår har smält bort - vet inte riktigt om jag ska hoppas på sol och värme så jag kan börja använda cykeln eller snö och kallt för att ge bättre förutsättningar för Bysprinten.... tror jag håller på det senare - men efter nästa lördag får våren gärna slå till! :)

  image759

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0