Blogga oftare?

Läste en krönika av Magnus Uggla i Expressen tidigare i sommar. Den handlade om skrivande. Han berättade att han startade en blogg för nåt år sen - men fick veta att "det krävs minst sex inlägg per dag för att bloggen ska generera många läsare". VARJE DAG!!?! Eeeh. Så han gav upp efter ett tag, hade helt enkelt inget kvar att skriva om.

Sex inlägg per dag... Jag ids inte ens försöka! :) Och så väldigt många fler läsare tror jag inte jag skulle få heller. Fatta vilka totalt urvattnade inlägg det skulle bli om jag skulle skriva ett halvdussin vareviga dag...
_ _ _ _ _ _ _

Vet ni vad "frysprickar" är? Jo - gåshud!
(alltid lär man sig nåt när man ser OS-sammandraget på TV...)

Apropå OS: NRK (norska SVT) har satt ihop fyra egna tremannalag i ett OS på hemmaplan - totalt tolv TV-personligheter ska i två veckor tävla på Bislett Stadion i allt från rytmisk gymnastik till dopingkontroll... De hade storstilad invigning med tal och allt häromdagen, komplett med en kinesisk kille som kom springande med fackla - ska det tändas OS-eld så ska det! Fast jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg vad elden tändes i. En klotgrill. Fortsättning följer...! :)
_ _ _ _ _ _ _

Ny hemsida om Holmön: www.visitholmon.se!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag hittat NRK:s Sommerleker på nätet!!

Kolla här: 2008/1.6170552" rel="nofollow">http://www.nrksport.no/meisterskap/beijing2008/1.6170552

Dessvärre är uppkopplingen här hemma för långsam för att jag ska kunna se klippen - och på jobbet har jag inget ljud på datorn... grr!

2008-08-11 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0