Vad är konst?

ÄNTLIGEN!! Nu är alla böcker plastade, stämplade och registrerade. På en vagn bakom disken står de böcker som den första inbokade klassen (Helsesekretær vg3) ska hämta på måndag. Det tog (förstås) längre tid än jag hade tänkt (7 timmar!!!) - hade nog trott att jag skulle hinna ut i solen, fast nu är klockan plötsligt 18 så det är väl lika bra att åka hem och fixa middag... Men imorgon - då! Ska jag inte tänka på jobbet alls!

(Och förtränga att vi fortfarande väntar på ca 150 böcker...)

Antar att Matisse skulle rotera i sin grav om han såg mitt senaste infall i bibblan. Jag har tröttnat på målningen av citroner på ett fat och har nu helt frankt bytt ut det mot ett Disney-motiv! :)





Jag kommer aldrig att få någon stjärna på konsthimlen, men det kan jag leva utan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0