Övik tur/retur

Kul dag i Övik! Hälsade på hos två tidigare bibliotekariekollegor, fikade ihop med kompisarna (tack Ulrika för örhängena!!) - och så ringde jag på hos en lärarkollega som öppnade iklädd kalsonger... :)

 

Vacker vinterdag - här inre hamnen. Inte mycket is att tala om, dock...

Hade först tänkt stanna och gå på hockey, för Modo spelade hemmamatch i eftermiddags - men ändrade mig. Och lika bra var nog det, de förlorade (igen...).

Svängde förbi Strömpilen på hemvägen och handlade lite - och det är inte utan att den tidigare massafabriken, som nu är omgjord till köpcentrum, är rätt tjusig i julbelysning:



Nu ska jag packa ihop det jag ska ha med ut till Holmön - färjan går 8.00 imorgon bitti. Om vädret står sig stannar vi tills tisdag kväll. Kanske hinner vi få någon fisk på kroken...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0