Pigg igen

Ojsan. Det är flera som hört av sig per telefon under dagen för att kolla hur vi mår. Tack, bra!! :) Mamma och syrran har klarat sig undan magsjukan (även om syrran var loj igår kväll), och pappa och jag är pigga igen.

Syrrans fynd på mellandagsrean - en tomtemamma:



Och så en av mammas julklappar (hon är förtjust i elefanter) - som har fått namnet Snabelina:



... medan min tygkatt - på förslag från syrran - heter Trudelutt! :)
_ _ _ _ _

Vill ni höra en dålig vits?

Har ni hört om tävlingen där en Skoda var andrapris? Förstapriset var en fruktkorg...

Grrr! Morr. Hmpf. Det är inget fel på min bil!! Jag gillar Skoda!!!
_ _ _ _ _

Imorgon ska jag till Örnsköldsvik - fika med kompisarna, och ringa på dörren hos några kollegor och överraska (om de inte hinner läsa detta innan jag kommer, alltså...). Men det blir inget besök på Parkskolan den här gången - jag har inte kvar mina nycklar och på en söndag lär det knappast finnas en kotte på plats... :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad bra att ni kryade på er! Kom hem för en liten stund sedan jag. Myyycket folk i Birsta hela helgen!

2008-12-28 @ 17:56:36
Postat av: Jenny

... och myyycket bilar längs E4:an!

2008-12-28 @ 21:20:24
Postat av: Marie

De åkte nog ikväll då för vid 14-tiden var det lugnt på vägen men saltigt! Hade en vit bil när jag kom hem. Var lika bra att tvätta direkt.

2008-12-28 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0