På väg...

... nu åker jag! 

Klart och kallt på norska sidan - snöfall och inte fullt så kallt på den svenska. Mörkerkörning och nederbörd är ingen favoritkombination, så jag kommer ta det lugnt. Använder hellre en timme extra än hamnar i diket! :)
_ _ _ _ _

I förmiddags hade vi lussetåg här på skolan, från dagiset som ligger i närheten.
Världens sötaste små lucior, tärnor och stjärngossar!!


_ _ _ _ _

Tihi - nu har jag hamnat på ÖA:s sidor!
_ _ _ _ _

Trevlig helg! Det blir några dagar utan vare sig blogg eller mail för min del, återknyter kontakten med omvärlden på måndag eftermiddag... :)

OBS! Som ni säkert märker på en del av kommentarerna längre ner så har några av eleverna lyckats pressa ur mig adressen till bloggen... ta (i alla fall en del av) deras uttalanden med en nypa salt!

Jeg er veldig glad i dere! Men vær litt snille med meg - husk at hvem som helst kan lese
kommentarene deres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0