Tavelsjön

Igår var vi till fastlandet en sväng - mamma, pappa och jag gjorde en utflykt runt Tavelsjön. Pappa var nyfiken på Svedjans kapell på sjöns östra sida. Och nu har han fått se det!



 

Jahapp. Idag börjar min sista semestervecka. Hu. Så fort tiden går!!

Vi får besök av moster+make imorgon (till fredag), och morbrors sambo på torsdag (till söndag). Kusin+fru samt hennes föräldrar kommer till ön i mitten av veckan (stannar ca en vecka, men de har eget hus) och dessutom får vi eventuellt uppemot 8 nattgäster under visfestivalen (bl.a. en tidigare kollega till mamma med familj - om vädret inte tillåter att de går med egen båt sover de över hos oss). Och så har jag en kompis som dyker upp på ons eller tors om det är spegelblankt på Kvarken...

Alltså finns förutsättningar för att även denna vecka kommer att svischa förbi! :)
_ _ _ _ _ _ _



Pappa och syrran var ute och plockade hjortron häromdagen (jag jobbade på affären...). Mmmmm!

Kommentarer
Postat av: EvaJ

Hej!



Jag läste just det här i Expressen:



http://www.expressen.se/resor/1.1239995/romantiska-holmon



Jag antar att du kan skriva under med rätt stora bokstäver... :~)



/Eva i Ullånger

2008-07-23 @ 14:30:43
Postat av: Jenny

JAAAAAA!!!!! :)

2008-07-23 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0