WOW!

De är ju för gulliga! Tor Audun och Morten har precis uppvaktat mig med tårta och kramar på Svenska Flaggans Dag!



Herrarna ville egentligen inte vara med på bild... men jag kan inte låta bli. Charmtroll! :)

 

TACK SNÄLLA!!

... och nu medan jag skrev ovanstående kom Marianne med en glass och lyckönskningar. Jisses! Jag rekommenderar å det starkaste att fira nationaldagen utomlands! :)
_ _ _ _ _ _

Kl. 12.10

Och det slutar inte där! Nu har ett helt gäng kollegor marscherat in i biblioteket och sjungit Du gamla du fria av sina lungors fulla kraft, ackompanjerade av Black Ingvars på bergsprängare!!! Gissa om de stackars två elever som befann sig i bibblan fick lättare hörselskador...? :)

Klockan är knappt passerat tolv och redan har firadet övergått allt jag varit med om på detta datum någonsin!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

... och nu har en av avdelningsledarna också gratulerat. Jag är nästan i chock... :)

2008-06-06 @ 10:39:47
Postat av: Tor Audun

Svanska flaggans dag? hi hi

2008-06-06 @ 11:35:28
Postat av: Jenny

Hm! Nå har jeg korrigert til SVENSKE! :)



2008-06-06 @ 11:57:27
Postat av: Tor Audun

Du har fortjent en slik feiring. Håper skihyttefesten ble bra. Skulle vært moro å vært med, men nå er jeg ved Torghatten med skolebussen.

2008-06-06 @ 22:43:48
Postat av: Jenny

Ja, det var kjempesynd at du ikke kunne være med, det var en utrulig trivelig kveld!



Da er det altså trådløst nettverk på campingen, skjønner jeg...

2008-06-07 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0