Många mil i bil

Gårdagens resa till Malå gick fint, klart väder och bara en enda ren längs vägen!

  Eva och mormor

Kom hem sent, stupade i säng och imorse körde vi söderut...

  Framme i Sundsvall och resans mål: IKEA!

Syrran letar sig fram mellan hyllorna på tag-det-själv-lagret...
(våra samlade inköp uppgick till en toaborste, två äggkoppar, en besticklåda, en konstgjord blomma och några små tavlor - detta var mer en utflykt än en köpresa. Men vi fyndade desto mer på Fjällräven/Naturkompaniet i Örnsköldsvik på vägen ner!)

image737

Hård vind på Höga Kusten-bron när vi körde hemåt (kolla vindstruten!)



Vi gjorde en avstickare till bibblan i Ullånger, och hälsade på Eva som jobbade kväll.



Ullångersfjärden

Tänkte skriva mer men ögonen går i kors, ska sova nu så jag orkar upp imorgon bitti. Vi ska ut till Holmön om inte den kraftiga vinden tryckt ihop isen så färjan får problem... God natt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Jenny! Jag ska också på IKEA, på lördag - med min syster! Vi brukar köra en heldag: först in sist ut (jo, det är säkert).

Måste bara berätta att jag och Kerstin har möblerat om på Parkbiblioteket idag! Jag tog några foton, men eftersom de bara är knäppta med mobilen är de int ehundra, men du förstår nog grejen. Det blev skitbra!!

Kolla här: http://tinaottosson.blogspot.com/

2008-03-27 @ 21:53:42
URL: http://tinaottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0