Påskledigt

Sådärja, nu har min påskledighet startat!

Resan till Malå gick fint, det var underkylt regn den sista delen av vägen men vi tog det lugnt.



Morbror med sambo kan inte direkt klaga över snöbrist - så här såg det ut
utanför deras hus i morse...:

 


De har två gosiga hundar och en lika gosig katt, så det blev en del mys med dem
både igår kväll och imorse innan vi åkte till mormor!



Utsikten från mormors rum - hon längtar till sommaren då isen försvinner
och hon kan se Malåns vatten:



... och så tulpanerna hon fick av oss!



Vid fyratiden gav vi oss av igen - och kom hem till Sävar lagom till schlagerfestivalen. OK, jag fattar att Charlotte Perelli kan gå långt i den internationella tävlingen - men själv hade jag velat skicka BWO (eller möjligen Sanna Nielsen). Nåja... jag sms:ade några röster, men det räckte inte för att ändra utgången... :)

Imorgon åker jag ut på Holmön! Och tillbaka på måndag morgon, är planen. Framemot påskhelgen är det visst oväder på gång, så det gäller att passa på.

Föresten... såklart det var renar längs vägen från Malå även denna gång!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0