Tjänstledighet

Nu är det klart. Jag har beviljats förlängd tjänstledighet t.o.m. 1 augusti 2009. Alltså stannar jag i Mosjøen även nästa läsår! Saknar Parkskolan förstås, men trivs samtidigt så bra på Vefsn vgs och har ju egentligen inte hunnit mer än starta upp mitt arbete där. Vill gärna ha ett finger med i spelet i den fortsatta utvecklingen... :)
Vad som händer när nästa tjänstledighetsperiod går ut har jag ingen aning om - jag planerar inte för mer än ett år i taget. Men det ordnar sig säkert till det bästa, det brukar göra det. Eller så har jag helt enkelt haft otrolig tur som (hittills) alltid hamnat rätt.
_ _ _ _ _ _ _ _

Jag var alltså i Örnsköldsvik igår. Full rulle från morgon till kväll! :)
Hade en jättebra dag, roligt att träffa alla kollegorna (saknar er!) och vandra omkring på skolan. Hann en sväng till Arkenbiblioteket också - jag tycker det blev riktigt bra efter flytten! Även om det förstås är jättesynd att man tvingats lämna barn- och ungdomsavdelningens lokaler.

Fikade med kompisgänget igår kväll innan två av dem knatade iväg till Swedbank Arena för att heja fram Modo till seger i kvartsfinalmatchen mot Timrå. Det gick sisådär... Timrå vann 5-0 och Modo är utslaget. Snöplig säsongsavslutning för svenska mästarna. Bara att ta nya tag till nästa säsong!

Tittade in hos min andrahands-hyresgäst innan jag körde norrut, och hämtade det sista av mina saker som stått kvar i förrådet. Lägenheten måste jag säga upp i sommar, jag får inte hyra ut den i andra hand ett år till. Synd, för det är en jättefin lägenhet med suveränt läge, men det kan inte hjälpas. Den dag jag ska bo i Örnsköldsvik igen ska jag väl på nåt vis hitta tak över huvudet!

Kommentarer
Postat av: Marie

Den dag du SKA bo i Övik igen??? Du SKA alltså bo där igen, eller? Tack för reklamen för min blogg!

2008-03-19 @ 19:44:05
Postat av: Jenny

Hm. Har faktiskt ingen aning. Borde nog lagt till ett "eventuellt" för säkerhets skull... :)

2008-03-19 @ 20:35:23
Postat av: Lisa Å

Kul att höra att du fick förlängt!
Vi ses, Lisa Å

2008-03-20 @ 10:08:22
Postat av: Tor Audun

Bra vi får ha deg et år til hos oss. Da blir du her bra lenge om jeg får viljen min. Vi prates over påske. Kos deg der hos broderfolket.

2008-03-22 @ 00:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0