Värmeslag!

Eller i alla fall näst intill. Sol, blå himmel och en svag sval bris - det känns som sommar. Jag har suttit ute i linne och shorts - antagligen för länge, jag märker att valda delar av min tämligen bleka lekamen håller på att skifta i rosa... 
 


   



Nu ska jag fixa medlemsutskick till HAEF - jag är ju sekreterare i HolmöAffärens Ekonomiska Förening, men boendes över 50 mil bort är det begränsat vad jag kan bidra med. Kuvertera och adressera brev går dock bra! :) Det som är opraktiskt med detta är att portot blir dubbelt så dyrt om jag postar här - vilket jag tänker undvika genom att göra en Sverigeutflykt imorgon. Krutfjellet-Tärnaby-Hemavan-Umfors (Gränslös Handel) och tilbaka igen - och så hitta en svensk postlåda längs vägen. OK, bensinen är dyr som aldrig förr, men om jag räknar det hela som en utflykt jag ändå skulle gjort förr eller senare (Gränslös Handel har jag surrat om sen jag flyttade hit), så...

Förresten - föreningen behöver fler medlemmar! Om du är intresserad, eller känner nån annan som kanske är det, läs mer här. Ju fler medlemmar, desto större möjlighet för fortsatt drift och utveckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0