Skrapa rutan

Fnys! Enda gången jag kommer för sent till jobbet är när jag tar bilen för första gången på nästan två veckor... det var minusgrader imorse och naturligtvis var bilen fullständigt hopfrusen. Tog en stund att skrapa fram vindrutan... :) Jag ska på möte på lantbruksskolan idag - dit är det närmare en mil, därav bilen. Annars har det gått riktigt bra att gå fram och tillbaka till jobbet. Det som tar emot är när väckarklockan ringer strax före halv sex... (ja, jag är en sån där som vill ha god tid på morgonen - ger mig av ca kvart i sju). Och så backen uppför Kulstadlia på hemvägen...

Det ser ut att bli sol idag!!


_ _ _ _ _

Tihi, det är inte bara jag som är trött på morgonen! Städpersonalen låser upp biblioteket när de kommer på morgonen, så av och till har jag redan elever på plats när jag kommer. Idag låg två tjejer och sov i vår nya soffa... :)

Kommentarer
Postat av: anders

bisqvier??? biskvier?

2008-11-06 @ 10:15:36
Postat av: Jenny

Nejmen hej på dej!

Jaså, har du abstinens? Bakar såklart gärna till dig också, men hur vi i så fall ska fixa logistiken vete sjutton... kommer du hit och hämtar?? :)



2008-11-06 @ 10:34:17
Postat av: Marie

Jag är också trött på morgonen! Jaså du visste redan det! Ok!

2008-11-06 @ 19:09:38
Postat av: Tor Audun

Det går jo sti over åsen og til Marka så jeg synes du kunne gått til jobben i dag også. Bruker jo sikkert bare et par timer til Landbruksskolen fra skolen vår. Blir en fin tur i arbeidstiden;-))

Ble du redd jeg skulle skrive noe annet nå?;-)

2008-11-06 @ 19:28:37
Postat av: Jenny

Marie: Jo. Jag har liksom anat det... :)



Tor Audun: Jeg vurderte faktisk å gå - men akkurat i dag skulle jeg dessuten hente kollegaen fra avd Sentrum og jeg tviler på at hun hadde hatt lyst på en slik spasertur.

Redd for kommentarene dine? Neida - bare litt spent! Vet jo aldri hva de manglende impulskontrollen kan føre til... :)

2008-11-06 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0