Vinterskymning



Jaa! Nu har vi fått snö!! Igen... :)
Kanske den får ligga några dagar den här gången - om man ska tro prognosen blir det minus-grader hela helgen. Bra inramning för julmässan i Mosjøhallen som går av stapeln lördag-söndag. Jodå, jag ska dit - kanske kan man göra nåt julklappsfynd? 
_ _ _ _ _

Har varit på 30-årsfest ikväll - överraskningsparty för en kollega. På programmet stod bland annat en tämligen unik dansuppvisning (I say no more). Trevlig kväll! Även om jag inte höll ut till slutet. Som jag sagt förut - jag är inget direkt partylejon... Hade med mig en burk biskvier till fikat - och jodå, nu rullade det in några beställningar till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0