Bil igen

Äsch, jag gav upp imorse och tog bilen. Störtregn och kulingvindar (det varnas för stormbyar). Först nu när jag redan är på jobbet slog det mig vad jag naturligtvis borde letat fram - gummistövlarna!! De är inget vidare att gå långt i, men jag brukar i alla fall inte få vare sig blåsor eller skavsår av dem. Om det fortfarande regnar imorgon får jag testa dem... och regnar det inte tar jag gympaskorna! :)
_ _ _ _ _

Bensinpriset har gått upp igen - hos vissa mackar i alla fall. Igår eftermiddag när jag gick förbi Shell och Esso, som ligger alldeles intill varann, visade det sig att Shell sänkt priset ytterligare, till 11.15 - medan Esso justerat upp priset till 12.37. Var skulle du tanka?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0