Kunde inte låta bli...

... att köpa färska jordgubbar när ICA Supermarket idag hade 40% rabatt på allt av frukt & grönt. Mmm! :)



Jag har nu pålagt mig själv att inte läsa mer ikväll - kom hem strax efter fyra (ja, de fantastiska norska arbetstiderna, ni vet) men har ännu inte börjat med middagen. Hamnade i soffan med BOKEN istället. Och nu är det inte bara vampyrer som figurerar i trakterna runt Forks (den där lilla staden där Bella bor). Det finns varulvar där också. Huuu...
En del av mig vill helst fnysa åt att en så osannolik historia kan fängsla som den gör, men vad hjälper det när jag blir fängslad lik förbaskat??

Min lika fascinerade elev - hon som snart bara har sista boken kvar att läsa - informerade mig idag om att filmen inte har premiär i Norge förrän i februari. Men att hon sett trailern om och om och om igen på nätet och att killen som spelar Edward är "helt perfekt". Bra!!

Nä, om jag skulle ta och äta nånting, kanske. Och så måste jag börja förbereda utstyrseln till partyt imorgon kväll. Blir intressant att se vilka kändisar som dyker upp... :)

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Tor Audun

Noen av oss trenger ikke forberede oss til festen, vi går jo kledd som kjendiser hele tiden;-))

2008-10-23 @ 19:54:32
Postat av: Jenny

... mens andre av oss må ta til drastiske metoder for å i det hele tatt ligne... :)

2008-10-24 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0