Nytt citat

Jeg snorker for å beskytte 
min kone mot ville dyr.


Ännu ett fantastiskt citat! Jag har härliga kollegor... :)
_ _ _ _ _ _ _ _

Regnigt och grått här idag. En timme till på jobbet, sen ska jag hem en sväng och så upp till Mo i Rana och hämta mamma & co.
Chokladkolapajen jag bakade igår blev en enda geggamoja. Kokade båda kolasmeterna (vad fasen heter "smet" i plural??) alldeles för lite så de stelnar inte ordentligt ens i kylskåp. Tog en liten smakbit imorse för att testa - och efter några minuter syntes det inte ens att jag tagit en bit, då hade fyllningen runnit ihop. SUCK. Fast smaken var det inget fel på! :)
Imorgon blir det sightseeing och Tiendebytte. Och geocaching, syrrans nya hobby. Ska visst finnas skatter gömda såväl på Dolstadåsen som Marsøra, samt flera andra platser i närheten. Ska bli kul!

... och bloggen lär jag inte få tid att uppdatera förrän framåt måndag kväll, sen jag skjutsat gänget till bussen i Tärnaby.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Tor Audun

La du merke til at Hoel og Albrigtsen var på god morgen Norge på Tv i morges? Avlyste i Mosjøen for å opptre på Tv :-(

Du får kikke til venstre på tur nordover og til høyre på tur sørover. Så får dine svenske venner lure på hva eller hvem du skal se etter hahaha

2008-09-19 @ 15:45:37
Postat av: Jenny

Fokus lå ved siden av veien, ja... :)

2008-09-20 @ 19:40:08
Postat av: Tor Audun

Dagens sitat: Det er i motbakkene det går oppover

2008-09-22 @ 09:20:33
Postat av: Jenny

Høres rimelig logisk ut, ja! :)

2008-09-22 @ 09:33:11
Postat av: Tor Audun

Det var stille fra Jenny idag. Ble det tidlig kveld nå når du ble alene igjen?

2008-09-22 @ 20:23:38
Postat av: Jenny

Du er bare litt for utålmodig! :)

Tenkte skrive blogg på jobbet siden PC'en min hjemme er så treg, men når jeg kom inn på skolen i 19-tida viste det seg at Halsøy Sangkor hadde øvelse i kantina, så jeg måtte bare retirere ut igjen...

2008-09-22 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0