Tillbaka i Mosjøen

Nu är jag hemma! Hemma i Mosjøen alltså. Har fått en del kommentarer under veckan, när jag refererat till Mosjøen som "hem". Men det är ju hemma! Det är ju här jag bor!! Utan att det på något vis ändrar det faktum att Sävar också är hemma. Liksom Holmön. SÅKLART.

Uppdatering: det strilregnar här. Och är ca +6. Och det mesta av snön har tinat bort.

Och i lägenheten har jag +13... skruvade ner värmen innan jag åkte. Hög tid att skruva på den igen! Får nog sova under (minst) dubbla täcken i natt...

Morgondagen? Tvätta. Putsa fönster. Jobba lite (lämnade bibblan i lättare oordning innan påsk...). Fast om det blir soligt och fint (tror knappast det men man vet ju aldrig) lär jag nog fastna på verandan med en god bok...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0