Värmebölja

Jisses! Det har varit +13 här idag!! Och fortfarande är det dryga tio grader. Trots att det faktiskt är mulet. Svetten lackade på vägen hem uppför backarna. 

Jag har börjat överväga möjligheten att apa efter kollegan - han har gått i shorts sen påsk. 
Fast jag nöjer mig nog med den lite fegare varianten: trekvartslånga ben...
_ _ _ _ _

Har fortfarande vinterdäck på bilen. Förmodligen fullständigt onödigt. Men eftersom jag ska köra över fjället nästa helg (hälsa på mormor i Malå) så väntar jag lite med däckbytet ändå. Skulle jag byta nu så blir det ju helt säkert snöstorm lagom till Valborg...
_ _ _ _ _

Men! Vilken grej!!!

http://jp.dk/jptv/utroligt/article1657238.ece

Kanske jag ska bli åsnebibliotekarie i mitt nästa liv...? :)
_ _ _ _ _

Nu ska jag ut och putsa fönstren som jag högaktningsfullt sket i igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0