Hot eller smicker?

Hihi, det sprider sig. Inte nog med att jag varit runt i en massa klasser och läst julberättelser
- idag har jag haft en högläsningsstund med tjejerna på kontoret också!! Kan meddela att även de fick höra om mumintrollens jul - och att de också tyckte berättelsen var söt!

Innan veckan är slut kommer jag att ha varit runt i 24 klasser (av 31) - möjligen 26, det är två klasser till som inte gett upp om att hitta en tidpunkt då både de och jag kan. Och så är det tre klasser jag fått säga nej till för att jag redan varit uppbokad på de tider de kunde komma.

Hyfsad genomslagskraft...
_ _ _ _ _

Adventskalendern är fortsatt populär. Nu har eleverna börjat lämna meddelanden
på svarslapparna för att påverka mig att välja just dem. Men de har valt lite olika taktik...

   

De skulle bara veta att alla sätten funkar lika dåligt - jag blundar när jag drar vinnarna! :)
_ _ _ _ _

Årets sista quiz ikväll - nu gäller det. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0