Många kakor

Pffft! Tidsoptimist som vanligt. När jag satte igång att baka vid 8.30 imorse trodde jag ju inte att jag skulle hålla på till midnatt... i och för sig har jag gjort en del annat parallellt, men ändå.

Har kört sönder elvispen idag. Det är farmors gamla som jag fick överta. Sedan tidigare har jag kört sönder mormors. Biskvismet är i tuffaste laget för dylik apparatur... Tur att jag hade en elvisp i reserv, ett riktigt dunderdon som jag fick i födelsedagspresent för ett par år sen och som jag nu premiäranvänt. Hoppas den håller lääänge...



Nåja, med 375 biskvier är jag nu (nästan) ikapp med beställningarna - ikke verst! :)


Beställningslistan...

Pepparkakorna? Oops. Dem hann jag inte med. Imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ica

utstöter ett märkligt stönande följt av en smack

Behöver jag säga något mer? Det vattnas!

2009-12-06 @ 22:58:18
URL: http://icah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe... kanske jag ska ta med en burk till dig till jul?? :)

2009-12-07 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0