Gott nytt år!!

Jodå, jag tjuvlånar datorn på syrrans jobb igen - för sista gången i år. Nu ska hon vara ledig i flera dagar (kors i taket!) så detta blir det sista inlägget från Sverige för den här gången. Jag åker tillbaka till Norge på lördag eller söndag (beroende på väderprognosen...). Trettonhelgen finns inte i Norge så skolorna drar igång igen på måndag. Fast vi har studiedag då, så eleverna kommer inte förrän på tisdag. Jag har alltså en dag på mig att fixa undan lite av det kaos jag lämnade när jag åkte... :)

Stort "bildreportage" (hehe, det där lät pretentiöst...) från julveckorna kommer, här bara några bilder från turen till Malå och Skellefteå:


Vintermörkret sänkte sig och temperaturen sjönk... ner till -32... brr!!

     
Morgonpromenad, och temperaturen hade stigit till "bara" -20...


Världens gosigaste Katja - en liten värmekamin som trivdes i mitt knä!


E4:an mellan Umeå och Skellefteå

GOTT NYTT ÅR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0