Humör

Jean - jag får dina mail!! Men du tycks inte få mina svar - konstigt. Teknikens under?!?!?
(kom på att det här nog är enklaste sättet att meddela dig...)

_ _ _ _ _ _

För det allra mesta är jag en glad skit - ungefär som den här:



Men visst, sen har jag dagar när jag inte är riktigt på topp...




... och ibland känner jag så här...     ... och så här...  

Fast för det mesta är jag som sagt en flamsmaja som har det himla bra! Faktiskt har jag vid ett tillfälle fått skäll för just mitt goda humör - för jag "fick ju alla andra att framstå som surpuppor". Hm.
Är det verkligen mitt fel??



(de små "skitarna" - ursprungligen vykort - är tecknade av Kent Holm, och de andra
små figurerna är från Sven Nordqvists & Erik Arpis bok Istället för en blomma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0