Vintersol (och några snöbyar)

     

     

     

   
_ _ _ _ _

Oj. Såg ett sammandrag från VM-skidskyttesprinten för en stund sen. Norrmän på de FYRA FÖRSTA PLATSERNA (och svenskarna sköt bort sig). Jag har hela tiden hävdat att även om jag blir alltmer norsk efterhand, så hejar jag fortfarande tveklöst på Sverige i idrott. Kanske jag borde tänka om? Å andra sidan så har de norska skidskyttarna en svensk förbundskapten... :)
_ _ _ _ _

Kvinnlig simultankapacitet: jag bloggar samtidigt som jag ser både den svenska och den norska melodifestivalen (tur det finns fjärrkontroll), skickar sms och äter mackor (glömde äta middag nämligen...). Och jodå - jag har fått syn på morbrorns sambo och hennes lillasyster i publiken i Skellefteå!! De sitter på andra raden och kan ju nästan ta på artisterna... :)
_ _ _ _ _

Varför jag glömde middagen? Är igång med böckerna om Bella och Edward igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0