Planlöst

Hemma från festen. Nädå, den är inte slut, men strax innan midnatt tackade jag för mig. Då hade jag ätit god mat, lyssnat till underhållande tal, skrattat mig halvt fördärvad åt en halvnaken trio (inte lönt att förklara, måste upplevas), lyssnat till Rinos Five på höööög volym (det ringer ännu i öronen), tagit en svängom med en av mina mest dansanta kollegor (jag är fortfarande yr i huvudet) samt avhållit ett möte med bibliotekariekollegan från en av de andra skolorna (tja, det gäller att passa på när vi befinner oss på samma plats).

Om man inte har några som helst planer för helgen, kan man kalla den "planlös" då eller blir det nån slags betydelseförskjutning där? I alla fall är jag fullständigt lös och ledig och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Vädret verkar bli rätt bra så jag kanske beger mig ut på upptäcktsfärd!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Har du varit på utflykt?

Inte brukar du vara "planlös"! (men norrmännen/kvinnorna har kanske tagit all din energi?)

Hoppas du haft det bra i alla fall.



2009-01-17 @ 15:43:02
Postat av: Jenny

Hi hi... ja, nog kan de vara lite energikrävande emellanåt, men lika ofta raka motsatsen! :)



Det är nog mer att jag helt enkelt varit för lat för att planera nånting...

2009-01-17 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0