Vad gör man inte för eleverna??

Så här såg det ut när jag drog upp persiennerna imorse:



Härligt!!!

Om jag lyckats avhålla mig från att avlägga besök på jobbet idag? Hm. OK, jag erkänner: nä! Eleverna har tjatat på mig att fixa täcke och kuddar till soffan i tidningshörnan - det är rätt populärt att vila lite på hål(?)timmarna, nämligen - och före jullovet fick jag ett ultimatum: "Om inte detta är på plats när vi kommer tillbaka efter lovet, då...!" Oj då! :) Så jag köpte två fräna kuddar på Expo i Umeå, och så fick jag en fleecefilt av mamma som hon köpt på rea men aldrig använt. Och jag blev så nyfiken på hur det skulle ta sig ut att jag for till jobbet för att testa. Tycker det blev riktigt snyggt!! Och byggtjejerna är på gång med soffbordet, det är bara lackeringen som återstår. Det tar sig... :)



(frågan är om jag inte även borde införskaffa en väckarklocka - det är mer än en gång som jag hört svaga snarkningar från soff-regionen...)

Passade på ta bort julpyntet och julböckerna också, och har skyltat med mangaserier istället.
Nu är glada julen slut, slut, slut...!


Kommentarer
Postat av: Tina

Skitsnyggt! Vi har också planer på filtar till soffhörnan, kuddar verkar inte behövas. :)

2009-01-05 @ 10:43:39
URL: http://tinaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0