Byviken



Gick ner till Byviken och vinkade av Eva och Rickard som åkte med eftermiddagsfärjan.
Fortfarande blåsigt men lite mindre än igår - och så sken solen. Tänk att vågorna alltid
känns mindre hotfulla när himlen är blå... :)

Sen strosade jag omkring nere i Byviken nästan ända tills färjan kom tillbaka igen. Bestämde mig för att fotografera vågorna som slog in men hur jag än bar mig åt var jag antingen för tidig eller för sen på avtryckaren. Aaaagh. Men skam den som ger sig, till slut fick jag några hyfsade kort:

     



Nordostlig vind och inte så värst många plusgrader - jag var iskall om händerna och höll sånär på att tappa kameran i stenskravlet. Insåg att det var dags att gå hem...

     



Ska cykla ner med posten till färjan imorgon bitti - ännu en av arbetsuppgifterna på affären som medlemmarna delar på. Har antecknat mig för tisdag och onsdag också. Känner redan nu hur trött jag kommer vara... färjan går kl 07.00. Gäääsp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0