Nattligt meddelande

Fortfarande rejält blåsigt härute. Men avtagande vind tills imorgon om man får tro SMHI,
dessutom ska det visst klarna upp. Det ser jag fram emot! :)
_ _ _ _ _

Fick ett SMS vid 00.30-tiden inatt. Det var en av eleverna som undrade om jag kan lägga av en körkortsbok åt honom till skolstart. Halleluja, de har verkligen tilltro till mitt minne, de små liven! Återstår att se om jag kommer ihåg det...
_ _ _ _ _

Tänkte lägga ut några bilder men nu är jag för trött och frusen. Eventuellt är det korkat att gå i shorts när det blåser kuling... men mamma har sytt om mina älsklingsshorts - som av nån outgrundlig anledning krympt i garderoben i vinter, jag fattar inte hur det gått till??? - och nu BOR jag i dem. Inga andra byxor duger!! Ska pallra mig ut i bagarstugan och krypa ner under ylleplädarna. Återkommer till bilderna imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0