Barbie & Ken

Man är inte äldre än man gör sig... idag har jag lekt med dockor! :)

En av kollegorna hade med sig sin dotter på jobbet, och hon kom in på bibblan och barrikade-rade sig bakom lånedisken med sina leksaker. "Här bakom ska bara du och jag vara, Jenny", förklarade hon bestämt. Ååååkej! Så bytte vi kläder på Barbie och Ken och alla deras vänner, kammade håret på dem, tog av kläderna igen, kammade lite till... jag hade skitkul! :)

Fick förresten en silvertråd och en liten gul påskfjäder av henne, att pynta datorskärmen med:



Finfint! :)

Jobbet? Njää, arbetsuppgifterna fick vänta tills vi lekt klart. Det var ju bara att ta chansen
- själv har jag aldrig ägt en Barbie-docka! :)

En del elever tittade lite undrande när de kom in och såg mig sitta med en docka i knäet och en pytteliten rosa borste i högsta hugg. Nåja, de vet redan om att jag är lite konstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0