Sviktande städiver



Planen för ikväll: städa.

(joda, Unni, jeg ble litt inspirert!)

Men... jag kom av mig efter en stund. Dammsög och dammtorkade och lyssnade på Mörker, ta min hand av Dennis Lehane på mp3:n under tiden. Men så laddade den ur... och när jag laddat upp den igen var städlusten som bortblåst. Får ta nya tag imorgon... :)
_ _ _ _ _

Kollegorna undrar om jag övervägt att bli norsk medborgare. Det är liksom ingen mening med
att vara svensk, enligt dem. Det enda Sverige har att skryta med är ju den svenska synden...
Jojo. Den lever jag inte riktigt upp till. Lika bra att bli norsk då, kanske?

"Och inte har ni haft några bra skidåkare sen Sixten Jernberg". Ber att få protestera. På 15-i-
topp över mesta VM- och OS-medaljörerna genom tiderna är det fler svenskar än norrmän.
Bara så ni vet!!!

Kommentarer
Postat av: Tor Audun

Och inte har ni haft några bra skidåkare sen Sixten Jernberg". Ber att få protestera. På 15-i-

topp över mesta VM- och OS-medaljörerna genom tiderna är det fler svenskar än norrmän.

Bara så ni vet!!!



Men du kom ikke på det helt av deg selv, du måtte sjekke på nettet........hehe

2009-03-20 @ 16:39:43
Postat av: Jenny

Som bibliotekar trenger jeg ikke å vite slike ting - det holder med å vite hvordan jeg finner det frem! :)



Som svensk burde jeg sikkert derimot ha visst det...



...men hadde jeg ramset opp svenske skimedaljører ville du og kollegan uansett neppe latt meg få siste ordet... eller...?

2009-03-20 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0