Mom's song

Apropå att det snart är Mors dag i Sverige - lyssna på Mom's song.
Helt genial!!!!!!! :)
_ _ _ _ _

Aaaaaagh.

Försökte tala två killar till rätta idag. Utan framgång. Vildare och vildare blev de - men när de
började med kuddkrig fick jag nog och fräste till (och konfiskerade kuddarna). Nånstans gick det
nog in att jag inte uppskattade tilltaget - för en stund senare kom de tillbaka. Med en present:



Sussebasser? Söta små killar som man får lust att pussa! :)
_ _ _ _ _

Tur man har handlingskraftiga kollegor. Världens största geting letade sig in på mitt kontor idag, och vad gjorde jag? Stängde dörren om den och hoppades den skulle flyga tillbaka ut genom kontorsfönstret - eller falla död ner. Jodå, död är den, men inte på eget initiativ - utan för att kollegan drämde till den. TAKK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0