Hurra for deg, Unni!!

Snacka om ungdomlig 50-åring!!! Vem? Min "tvillingsyster" Unni!!


Unni och hennes EA

Har varit hos födelsedagsbarnet ikväll och ätit tårta
- och såklart hade jag med mig en present. Vad? En BegeistRing.
Jada, Unni, du evner å skape glede!! I massevis!!
_ _ _ _ _

Var på lantbruksskolan i förmiddags (eller Mosjøen videregående skole, studiested Marka som det heter numera). Presenterade ett tjugotal böcker i rasande fart - var inte så väl förberedd som jag hade tänkt, men några av eleverna sa "kan du inte fortsätta lite till, det här var kul" när jag avslutade. Nåja, det bör ju betyda att jag fick godkänt...! :)

Frostgnistrigt och vackert när jag körde till Marka:





Fast nu ska det visst bli varmare igen, innan kylan åter slår till framåt helgen. Jädra ombytligt väder. Jag vill ha kallt. Mycket snö. Riktig vinter. NUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0