Snart advent

Hjälpte Kristine att klä julgranen på jobbet idag. Jisses, att det snart är 1:a advent.
Jag hänger inte med!


Visst blev den fin?

Detta innebär också att jag borde ha adventspyntat på bibblan innan jag gick från jobbet idag. Och plockat fram julböckerna. Och förberett adventskalendern som drar igång på tisdag. Men icke. Jag hann inte! Blir nog några timmar på jobbet den här helgen också...
_ _ _ _ _

Några av födelsedagspresenterna:

De har humor, lillasyster med pojkvän...!

   

Den fantastiska väderstationen:



Det där med att läsa bruksanvisningar är inte min starka sida, men den här gången bör jag nog göra ett försök. Redan på första sidan står det att man måste läsa hela bruksanvisningen och försäkra sig om att man verkligen förstått allt innan man sätter igång med installationen. Huu...

På smyckefronten:

 

... och ett gäng charmiga småtomtar...



Med mera! :)

Och så har jag ju redan fått extralysena till bilen.

TACK ALLA!
_ _ _ _ _

Vi har haft Öppen skola två dagar den här veckan. Elever från alla högstadieskolor i kommunen har fått chansen att besöka gymnasiet, och vi har fått visa fram våra utbildningar. Jag tittade in hos restaurangeleverna, där det lagades minestronesoppa och bakades scones med liv och lust. Flera av högstadieeleverna deklarerade att de absolut kommer att välja denna utbildning till nästa år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0