Ringarna!

Genrep i granskogen under älgjakten:



Och så "the real thing" - visst är de fina?!



För er som inte läst tidigare inlägg: det är alltså INTE jag som förlovat mig utan min lillasyster!! Själv har jag inte hittat nån som vill ha mig... eller snarare är det väl så att de jag faller för inte faller för mig - och omvänt. Plus att jag är "ufattelig treg". Och enligt en kompis "alldeles för kräsen" (vaddå, ska det vara värt att satsa på, så!!).

Nåja, en vacker dag...

Och tills dess har jag det faktiskt rätt bra på egen hand! Jag kan göra precis som jag vill och har ingen att ta hänsyn till, behöver inte kriga om vare sig täcket eller fjärrkontrollen till TV:n. Å andra sidan har jag ingen att skylla på när diskbänken är överbelamrad och kylskåpet tomt. Och när avloppet korkar igen på grund av alla långa hårstrån... då är det mina egna.

Borde kanske klippa mig kort?? :)

Och så blir det ju lite ensamt ibland. Häromkvällen hade jag inte haft nåt emot sällskap,
när jag blev så mörkrädd efter Wallander-deckaren att jag tog sats från soffan och rusade
in i sovrummet - och smackade igen dörren. Patetiskt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0