Slut på ledigheten

Nu är jag tillbaka i Mosjøen! Har haft det jättebra även om jag (förstås) inte hunnit med allt jag tänkt.

Bäst av allt: mamma mår bra. Vad som befarades vara en anerysm/pulsåderbråck i huvudet har efter undersökningar i början av veckan visat sig vara en medfödd och HELT OFARLIG liten bubbla som aldrig har och aldrig kommer ställa till med några problem. Himmel, så skönt!!!!!

Var i Övik igår och hälsade på kollegorna på Parkskolan, köpte mitt livs dyraste vinterjacka på Fjällräven (men den förra höll i 10 år så jag räknar med att denna ska göra detsamma) samt åt middag med tjejkompisarna. Och kom inte hem till Sävar förrän strax efter 01.00... Upp igen 06.00, packade, skjutsade mamma till Holmöfärjan och satte av mot Norge. Nu har jag packat upp allt av matvaror (jodå, har hamstrat allt möjligt) men tror jag lämnar resten av packningen därhän och stupar i säng. Trött!!

Bilder och annat kommer. Mååånga bilder. Typ imorgon. Hav tålamod! :)

Kommentarer
Postat av: TinaO

Tack för titten! Kul att ses!!!

2009-10-11 @ 10:00:45
URL: http://tinaottosson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv!! Alltid lika kul att träffas!

2009-10-11 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0