Förbättringar

Tjohej!

Två enkla grepp för att göra biblioteket bättre:
En klocka i tidningshörnan så eleverna lättare kan hålla reda på när de ska gå på lektion...



... och så har strömbrytaren i tidningshörnan flyttat in på mitt kontor. Varför? Jo, en del elever har varit lite väl förtjusta i att slå av lyset och så ta en tupplur i soffan, trots mina uttryckliga order att biblioteket inte är ett sovrum och att soffan inte är en säng. Men eftersom de inte velat lyssna på mig och jag blivit grundligt less på att tjata så var det här en himla smidig lösning! :)



(fast om det blev en förbättring råder det delade meningar, har redan fått en del kommentarer från sömntutorna som menar att jag är mer än lovligt osamarbetsvillig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0