Hemma igen

... och tro mig, en resa till Lovund kan verkligen rekommenderas!!! Vi har haft tre toppendagar med bl.a. en föreläsning om motivation och hur man vänder "sutring" (typ gnäll) till nånting positivt, vi har fått guidning runt om på ön och ätit himla god mat. Och umgåtts.

Skriver mer en annan dag, ska snart iväg på Tupperware-party (mitt livs andra) tillsammans med en kollega. Är helt säker på att jag inte behöver nånting av det som kommer förevisas, men nästan lika säker på att jag trots detta kommer att komma hem med ett eller annat jag köpt...

Här är några bilder från Lovund - fler kommer. Många fler!! :)

     



Igår morse när de (flesta) andra sov, gick jag på tur. Vaknade tidigt och tog chansen att njuta av morgonsolen. Tog mig till Geitbergklubben med fantastisk utsikt ner mot hamnen - och ut mot Atlanten!





Kommentarer
Postat av: Anki

Verkligen vackert! Vilken tur ni hade med vädret!

2009-09-18 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0