Prosit!

Snörvel, nys, nys, host. Nä, förkylningen har inte gett med sig. Övervägde igår kväll om jag skulle sova sittade då jag var så himla täppt i näsan. Hur det nu var så la jag mig i alla fall, men vaknade femtisjutton gånger under natten. Inte helt utvilad imorse, med andra ord... Men jag tog mig till jobbet, överlevde arbetsdagen - och har nu parkerat i soffan för en mycket lugn kväll. Har fått tips från flera håll att jag borde ta en whisky, det ska visst skrämma slag på förkylningen - men den enda alkoholhaltiga dryck jag har här hemma är likör. Undrar om det funkar? Tror jag ska prova! :)

Jobbigast? Att det killar i näsan hela tiden. Aaaaagghhh!!!
_ _ _ _ _

Nu ska jag se film!! Vampyrkärleksskräckis - fortsättningen på Twilight. Ligger lite efter,
den hade biopremiär redan i november... men bättre sent än aldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0