Uppdatering

Sitter på syrrans jobb och uppdaterar mig. Sista chansen inom överskådlig tid att tjyvlåna datorn - hon jobbar bara ett par dagar till. Sen får hon havandeskapspenning (tror jag det heter?) tills dess att lilla pyret anländer. Magen växer...!!

Jaha. Så vad har på hänt sen sist? Ska jag sammanfatta min ledighet blir det så här: Malå lördag, Sävar söndag, Holmön måndag, Övik tisdag, Sundsvall onsdag - samt städat källare och burit flyttkartonger. Den där lata lediga påsken ser ut att gå upp i rök... fast nu har jag lovat mig själv att vara lat de dagar som återstår!! Få se hur det går... :)

Hälsade på hos ex-kollegorna på Parkskolan i tisdags. Alltid lika kul!! Och så fikade jag med kompisgänget på UH - himla kul det med!! Så nu är jag i alla fall någotsånär uppdaterad med vad som hänt där sen sist...

Igår körde jag och syrran ner till Sundsvall och IKEA. Spjälsäng, skötbord och en hel del annat till den blivande mamman - och för min del ett soffbord och en lagerhylla. Vi hade en supermysig "syster-dag" - saknar att ha Eva nära!!


Hm. Borde man låta sådana där galenpannor ge sig ut i trafiken...? :)


Titta, Mosjön finns i Sverige också! Strax norr om Övik.


Lätt att gå vilse på IKEA...
_ _ _ _ _

Det har varit +5 här i Sävar idag, det plaskar och porlar och droppar
- men snödrivorna är fortfarande rätt stora:



GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0