Var är bibliotekarien?



Nä, jag har INTE varit i Vikdalen idag!!! Däremot i Sandnessjøen på bibliotekmöte
- och så här stod det på skylten jag satte på lånedisken innan jag åkte:



Vem som ändrat texten?? Heaven knows. Men det finns ett par elever som jag misstänker...

Effektivt möte, förresten (kopplat till handledningsteorier och pedagogik - den där kursen, ni vet). Och så fick vi se de nya lokalerna som gymnasiebiblioteket i Sandnessjøen snart ska ta i bruk. Det blir jättefint!!

På vägen hem såg vi en örn! Och efter ett antal försök lyckades jag fånga den på bild:



(bilden blev lite mörk, jag fotograferade genom det tonade takfönstret på Ingrids bil...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0