Alltid retar det nån

...och det har det gjort! :)

Jag firade Björn Ferrys OS-guld med att återigen ikläda mig de svenska färgerna på jobbet. Dessutom letade jag rätt på ansiktsfärgen som blev över efter nationaldagsfirandet häromåret och målade en svensk flagga på kinden (fast jag lyckades smeta ut den allteftersom dagen gick) och knöt blågula band i håret. Det väckte reaktioner... de flesta verkade dock unna herr Ferry guldet (och som nån sa, "han är ju från Storuman så han är ju nästan norsk"), även om en och annan ifrågasatte mitt förstånd. Jaja, man har inte roligare än man gör sig!!



Och skulle det nu bli fler svenska medaljer, ja... vad ska jag då hitta på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0