Fler bilder

Brr. Väderomslag!! Det var snöbyar, blåsigt och nollgradigt igår kväll. Imorse, däremot, var det stilla, stjärnklart och -7. Vilket blev -9,5 innan jag gick till jobbet. Och som sjönk till -12 under dagen. Nu ikväll är det -13,5 (och klockan 19 var det baske mig -17,9 på flygplatsen). Jag och Unni har varit ute och gått i en och en halv timme - det bet i kinderna. Men himla vackert är det!! :)
_ _ _ _ _

Hm. Hur sammanfatta jullovet?

Börjar med presenten och blommorna jag fick från skolan:

 

Tusen takk!! Glad for å få jobbe sammen med dere!! :)
_ _ _ _ _

Vår utegran, ett par dagar innan julafton:

 

Samma gran en dryg vecka senare...


_ _ _ _ _

På promenad i Sävar:


_ _ _ _ _

Julblommor i köksfönstret:

   
_ _ _ _ _

Ruskigt mycket julklappar!! :)



Vad jag fick? Allt möjligt! Böcker, digital fotoram, jeanskjol, vattentät cykelväska, filmer (både Flickan som lekte med elden och senaste Harry Potter), ljusstakar... med mera. Tack alla! :)
_ _ _ _ _

På väg till Malå - och så kallt att bilrutorna började frysa...

 

Martin har gjort en ljuslykta. Visst är den fin!?!?!



... och så ett besök hos världens bästa romrom! 
_ _ _ _ _

Snö så det räcker:

   
_ _ _ _ _

I djupa diskussioner med svågern... men jag minns inte vad vi pratade om???

   

Världens bästa svåger, by the way!!
_ _ _ _ _

Jodå, ibland är jag effektiv. Broderade denna till Eva för ett par år sen:


_ _ _ _ _

Eva och Rickard var på Euskefeurat-konsert i lördags. Jag övervägde att ringa och kolla om det fanns några biljetter kvar, men vaknade på morgonen med halsont. Och kom fram till att det var bättre att stanna hemma och ta det lugnt. Om jag ångrade mig? Japp. De var tydligen skitbra. Och det borde jag ju förstått!!



Men jag fick en idol-knapp i alla fall! :)
_ _ _ _ _

Nån som har en idé om vad som är fel när datorn hänger sig stup i kvarten? Har redan startat om den FYRA gånger ikväll, och nu håller jag tummarna för att jag klarar att lägga ut det här innan den strejkar igen.
_ _ _ _ _

Nu är temperaturen nere på -15, kanske jag bör överväga både överdragsbyxor
och långkalsonger imorgon...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0