I skuggan av fjället

Dumma Øyfjellet! Det har varit en strålande vacker vinterdag med blå himmel och sol-sol-sol!! Unni och jag bestämde oss för att ta en eftermiddagstur i det fina vädret (innan helgens väntade väderomslag). Men innan vi kom iväg (vid 16-tiden) hade solen försvunnit bakom fjället. Rackarns!! Nåja, det var en härlig tur i alla fall. Och skönt att röra sig lite - för jag tog bilen till jobbet idag. Igen. Denna gång därför att en kollega skulle titta på skadan bakpå bilen. Han konstaterade att jag nog måste köpa en ny ramp (eller vad den nu kallas, den där nummer-plåtsbelysningen sitter), men att hans elever kan montera den. Och gissningsvis går det loss på typ en tusenlapp. Jaja. Blir nog dyrare med den andra bilen... men jag har inte hört nåt från ägaren än.


Precis innan solen trillade ner och försvann...
_ _ _ _ _

Handen mår bättre, det är bara i vissa lägen det gör lite ont.
Fortfarande blå, dock...


_ _ _ _ _


Tja. Det ligger en viss logik i uppmaningen...

Fler roliga skyltar hittar ni på Engrish Funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0