En pöl


En vattenpöl (eller ska vi kalla det djuphavsgrav?) som påminner om
att det bara är några dagar sen regnet vräkte ner...


Fru Haugans hotell, med Øyfjellet i bakgrunden. Visst är fasaden tråkig?


... då är de gamla byggnaderna som skymtar i bakgrunden bra mycket finare!!
_ _ _ _ _

Jag har nött ut tyget på min kontorsstol:



Beklagade mig för en kollega och sa att nu tror väl alla att jag sitter på rumpan hela dagarna. "Inte alls", svarade hon, "det betyder tvärtom att du hoppar upp och ner hela tiden för att hjälpa eleverna!"

Skönt. Den tolkningen tycker jag om! :)
_ _ _ _ _

Nämen! Älskade lilla pappa! Norran hade ett fyrasidigt reportage om Holmön i lördagens tidning - på nätet är det bara ett par meningar... men pappa och sparken kom med!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ser ut som att du har flyttat till Ryssland! Minst! Murrigt!

2010-03-16 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0