Inga luckor i schemat

Stressig vecka. Lite sömn. Korta nätter. Och den irriterande förkylningen jag drog på mig i Sverige gör att jag ligger och hostar halva nätterna i tillägg... himla onödigt!

Kom hem från Bodø igår kväll, något försenad då det blev buss på sträckan Rognan-Dunderland.

Packade upp, packade om, packade ner. Städade lite, fixade lite. Och vips så hade klockan passerat midnatt. Raglade isäng, bara för att hosta envetet i en timme. Upp igen strax före 6, med ögonen i kors.

På jobbet hopar sig arbetsuppgifterna. Nåja. Jag har hunnit beta av en del idag, resten får jag ta tag i till veckan - för nu åker jag igen. Till Sverige och Malå och mormors begravning.

Kommer tillbaka imorgon natt - får besök från Övik i helgen och gänget kommer med buss till Storuman vid 21-tiden. Jag kör från Malå i tid för att möta dem och sen åker de med mig vidare till Mosjøen. Inte världens bästa väderprognos för helgen, men vi får det säkert himla trevligt ändå.

Och summa summarum: bloggen blir satt på undantag. Vi hörs igen nästa vecka!

   
På turen till Sverige förra onsdagen


Frän skylt i höjd med Joeström


Solnedgång över Umeälven

 
Knallhattar längs väg 363


Brunträskvägen - med hål i... varning medelst tallruska!


På kvällspromenad med Eva och Ylva


Gravid lillasyster!!!


Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag kan meddela att den lilla förkylningen som du drog med dig in till Sverige,delar av den lämnade du kvar när du åkte hem. Din favorit svåger är drabbad av den, och jag skulle väldigt gärna vilja ge dig den tillbaka. Den var ju din från början :)

2010-05-21 @ 06:43:03
Postat av: Jenny

Men vet du, käre svåger, jag är så generös att jag så gärna delar med mig till min omgivning. Så behåll förkylningen du! Just nu är jag i färd att dela med mig till mina tre kompisar som är här. The more the merrier!! :)

2010-05-23 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0