Stora pojkar på små cyklar

Det här tyckte jag var ett mysigare russekrav än rump-kopiering! :)





Tujan som jag planterade igår:



Fin kväll för den där cykelturen som istället blev en promenad:



Har egentligen tänkt lyssna på en CD-bok när jag kör till Sverige i eftermiddag, men har fått klart besked från quiz-kompisarna om att jag bör lyssna på svensk musik och inget annat. Missade nämligen både Amy Diamond och Bo Kaspers Orkester i måndags... suck. Fast jag visste att Olden ligger i Stryn kommune, att Pergamon-muséet ligger i Berlin och att ögruppen mellan Alaska och Kamtjatka heter Aleuterna. Så liiite bidrog jag ändå med! :)

Placering? En fjärde- och en femteplats, helt OK men vi vill ju alltid vinna. Två rundor kvar i vår, så nu ska vi visa dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0