Effektiv lördag

Tro't eller ej - men nu är väderstationen på plats!!



Återstår att se om den står kvar när det blir oväder...



Hm. Utetemperaturen ligger ett par grader över den andra termometern jag har - får väl räkna ut en genomsnittstemperatur, kanske? Och så visas vinden i antingen km/h eller mph. Skulle gärna haft det i m/s. Nåja, låter väl miniräknaren ligga framme på soffbordet! :)

Och så har jag långt om länge skruvat upp min "riktiga" äggkoppshylla:



Och så har jag bakat 900 pepparkakor:



Och nu har jag dunsat ner i soffan! Hade egentligen tänkt hinna baka en sats biskvibottnar ikväll också, men effektiviteten tog slut. Får starta tidigt imorgon bitti istället. Det ska bli 300 stycken, om jag ska hålla jämna steg med beställningarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0